Rady dla poczatkującego

Ostatnio dostałem meldunki, iż moja rozbudowana wioska będzie przejmowana. A że moja obrona i możliwość regeneracji po ataku nie były dość dobre:) oraz ze moje plemię było do niczego - postanowiłem dać przycisk zaczęcia od nowa. Robiąc to musisz podać hasło do gry, w celu lepszego zabezpieczenia(taka formalność). Po tym twoja stara wioska zmieni się w opuszczoną.


Tak więc do moich głównych błędów zaliczyć można kilka rzeczy.

1. Nadmierne budowanie obrony. Oczywiście mur i jednostki defensywne są bardzo ważne, ale potrzeba przecież jednostek do farmienia, a piechota jest słaba do tego celu. Lepsza jest kawaleria, dlatego trzeba starać się budować stajnie, no i oczywiście zacząć od rozbudowy ratusza, koszar i kuźni żeby mieć tę stajnie.

2. Schowek. Nie ma sensu go rozbudowywać, bo jeśli ktoś ma cię splądrować to to zrobi i surowce ze schowka nie pomogą w odbudowaniu się, bo jest ich mało. Mimo ze schowek jest tani, to nie opłaca się tracić czasu. lepiej w ten czas robić farmy i zyskiwać surowce.

3. Mur. Tu podobnie jak z defensywą. Jest bardzo ważny, ale na początku lepiej skupić się na robieniu kawalerii i grabieży wiosek barbarzyńskich, bo takie surowce można najszybciej zdobyć.

4. Podsumowując, im więcej wojska do farmienia to będzie można zdobywać szybciej surowce i mieć przewagę nad sąsiadami. Bo lepsza jest wieś, w której masz możliwość szybkiego pozyskania surki, niż taka w której jest modny deef ale po stracie już tak szybko go nie odbudujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz