Jak wymienić 3 flagi tego samego typu i poziomu, na flagę o poziom wyższy?

Chciałem Wam pokazać jak wymieniać flagi w grze plemiona. Trzeba to zrobić aby wykonać zadanie.
Wiele osób ma z tym zadaniem problem, bo wchodzi tam gdzie nie trzeba i nie wymieni flagi w plemionach.
A tak na prawdę zadanie to nie wymaga niczego wielkiego, bo jest łatwe, lecz trzeba wiedzieć gdzie wejść dokładnie, bo niestety trochę tych opcji w menu za dużo jak dla mnie:)

Jako, że moja wskazówka okazuje się przydatna, to pozwoliłem dać ją na hosting.
Pobranie jest całkowicie darmowe.
Czas jaki musisz przeznaczyć na pobranie poradnika, jak wymienić 3 flagi na wyższy poziom, nie zajmie Cię dłużej jak 1 minutę.

Poradę możesz pobrać tutaj.

POBIERZ PORADĘ JAK WYMIENIAĆ FLAGI.

Po wejściu do strony, z której trzeba pobrać plik będziesz miał do wyboru 2 opcje pobrania. Ultra szybkie pobieranie, oraz wolne(limitowane) pobieranie(po prawej stronie).
Wybierz wolne pobieranie, bo plik jest niewielki i pobierzesz go szybko. 
Nie kupuj czasami punktów premium za sms, bo poradę masz całkowicie za darmo!!

Powodzenia:)



Chcesz wiedzieć jak zdobyć następne flagi? Zapraszam do wejścia w link(po wejściu musisz czekać 5 sekund i nacisnąć SKIP AD na górze żeby minęły reklamy)

ZDOBYWANIE FLAG

3 komentarze:

  1. dziekuje przyznam, ze mi pomogles

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie rozumiem u mnie nie ma zadnej strzałki ani X zmarnowalem juz 2 dni bo nie moge zrobic tego zadania

    OdpowiedzUsuń