Asystent farmera

Ta funkcja zawsze mnie zastanawiała, tym bardziej że nie grałem w plemiona online od kilku lat. Niestety nie jest ona tak wspaniała jak marzyłem, czyli ze robię jakiś plan ataku na kilkadziesiąt wiosek, a automat mi wysyła wojska przez ileś dni.

Moim zdaniem ten asystent farmera jest zbyteczny, ale może ułatwić atakowanie, ponieważ zapamiętuje do jakich wsi szły ataki i można łatwiej je znaleźć.

Poniższy rysunek pokazuje gdzie można znaleźć tego asystenta farmera.
Pierwsza strzałka wskazuje gdzie można go namierzyć, a ta druga pokazuje pole zaznaczenia, co jest pomocne jeśli zaczyna się grę ponownie po straceniu wioski.
W trzeciej jest możliwość wysłania ataku na daną wieś, ale i tak trzeba będzie wypełniać liczby pikinierów, mieczników itd.
Jak widać ten asystent może się przydać, ale nie jest to automat.

EDIT! Małe sprostowanie. Jak się okazało po kliknięciu na jakąś wioskę barbarzyńską na mapie, pojawia się przycisk A, który jest w asystencie. Po naciśnięciu A wysyłane są wojska do tej wioski, bez konieczności ich ponownego wybierania:) czyli mój błąd.





asystent farmera w grze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz