Jeszcze o asystencie farmera

O asystencie farmera wspominałem kilka postów wcześniej. Teraz postanowiłem o nim napisać, żeby poprawić mój mały błąd który teraz kosztuje mnie utraty cennych minut w grze. Chodzi mi o to, ze jest on dostępny jako jedno z zadań w grze, które polega na wypróbowaniu asystenta farmera.

Niestety wypróbowanie znaczy, że ma on limit czasu, który wynosi 10 dni. Po 10 dniach niestety już nie będzie można go używać.

Na czym polega więc mój błąd? Bo ja od razu bo uruchomiłem, gdy nie miałem jeszcze stajni. Teraz jak mam już trochę koni z lekkiej kawalerii to wystarczy jak zapisze w asystencie farmera 5 koni do punktu A.
I starczy jak kliknę na wioskach barbarzyńskich, po czym można błyskawicznie robić farmy a gra staje się przyjemniejsza. A ja miałem ta funkcję z pikinierami, których nie ma tak wielu, bo przecież zalecam żeby robić kawalerię do robienia farm.

Podsumowując, wielkiej tragedii nie ma, ale czas zawsze będzie gorzej wykorzystany. Jeżeli to czytasz i nie uruchomiłeś asystenta farmera, to poczekaj aż będziesz miał więcej lekkiej kawalerii.
Z tymi oddziałami gra z pewnością stanie się o wiele bardziej atrakcyjna, ponieważ czas oczekiwana na powrót koni jest znacznie krótszy niż na powrót tradycyjnych jednostek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz