Plemiona zastępstwo

Często bywa tak, że ktoś nie może być podczas gry przez dłuższy czas. Powodów jest wiele: sesja na studiach, urlop w pracy, wyjazd na kolonie, albo ekspedycja górska:) lub po prostu znudzenie grą(tymczasowe). Ja sam, jak nie chce mi się grać to szukam pomysłu na zastępstwo.

Na wstępie, czym jest zastępstwo w plemionach?
To po prostu opcja, dzięki której ktoś zaufany(albo i zdradliwy) może prowadzić Twoją wioskę i wysyłać w twoim imieniu wiadomości do innych, jednak sam nie widzi wysyłanych przez ciebie wiadomości we wcześniejszym czasie.
Jak dać komuś zastępstwo?
W tym celu należy wejść w zakładkę Ustawienia. Widać to na poniższym obrazku.



 Jak już klikniesz w zastępstwo to pojawia się menu.




Tam gdzie jest czerwona strzałka, musisz wpisać nick znajomego, któremu powierzasz zastępstwo w plemionach.
Podkreśliłem także potrzebne informacje, mówiące o tym że zastępstwo można w dowolnym momencie przerwać, ale potem trzeba je dać od nowa jeśli chcesz żeby ktoś Cię zastąpił. Bo nie może być tak, że 2 graczy prowadzi w jednym czasie te samą wioskę.

1 komentarz:

  1. noooo - plemiona to jest coś - sam grałem kiedyś na pierwszym świecie - potem na czwartym :). Przy okazji - czy wie ktoś może co się stało z graczem z S1 - Prezzo? Koleś wymiatał - top 1 przez kilka ładnych lat - potem słyszałem, że zaczął lecieć w dół - i potem już przestałem grać i nie wiem co się działo dalej - czy w dalszym ciągu gra?

    Przy okazji - obecnie prowadzę stronę www o grach strategicznych wszechczasów - zainteresowanych zapraszam na: Strategie Wszechczasów - a w środku opisy i recenzje oraz nowości o grach strategicznych - zapraszam i polecam

    OdpowiedzUsuń