Plemiona statystyki

Jeżeli masz ochotę pooglądać sobie liczby w plemionach, znaczy statystyki porównujące światy. Te dane nie są jakoś szczególnie istotne, ale zawsze możesz przyjrzeć się ilu osobników jest na Twoim świecie i z jakimi ilościami musisz się zmagać, żeby móc cokolwiek dobrego zrobić w gierce.
Mnie osobiście najbardziej poruszyła liczba 4,7 milionów wysłanych wiadomości, co daje na jednego grającego około 1000 sztuk. Naprawdę mnie to zadziwia, bo ja sam wysłałem nie więcej jak 20 wiadomości. No ale niektórzy są bardziej doświadczeni niż ja:)

Jak chcesz pooglądać ciekawe statystyki na Twoim świecie - zapraszam tutaj.

Są tam konkretne liczby podające wojska, mieszkańców no i wiadomości, co niektórym daje wiele do myślenia na temat ilości spędzonego w grze przez niektórych. Szkoda że nie można mieszkać w plemionach, bo niektórzy by chyba się tam przeprowadzili:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz